Langkawi. IV diena

Paskutinė diena. Nieko geriau nesugalvojome kaip tik pasiimti dar vieną pasiplaukiojimą vadinamą Island Hopping. Tradiciškai 9:00 mes jau laukiame savo vairuotojo, jis mus nuveža iki uosto, susiskirstome po katerius ir į kelią.

Kateriukai laukia turistu. Matyt dar ne visai sezonas siuo metu.

Pirma stotelė Besilaukiančios mergelės ežeras. Tai didžiausias ežeras apylinkėse, pavadintas dėl šalia esančio kalno formos. Jau tryniau rankas, kad galėsiu įlipti į gėlą vandenį ir nebus to bjauraus jausmo, kai užsikonservuojama druskoje po maudynių jūroje. Planus teko atšaukti. Kuprinę laikiau tvirtai rankose, pasiruošusi išbaladoti beždžionėms dantis, nes jos panašu užuodė kuprinėje esančias bandeles.

Maudyniu vieta ezere.

Įėjimas prie ežero kainuoja 6MYR. Kad jau ima pinigus galėtų bent jau takus nuo beždžionių  paliktų minų prasišluoti. Atvykę prie ežero, pasukome nutiestu takeliu link properšos į jūrą. Kelias pasitaikė su iššūkiais, nes vietomis takas sulūžęs ir paniręs į vandenį. Grįžę atgal prie maudynių vietos, vyrus paleidau į varlinuką pasipliuškenti, o pati sėdėjau apsikabinusi Dariaus tapkę, nes viena makaka susidomėjo mūsų daiktais. Bandelės kaip ir dzin, bet vat jei nujotų mūsų pasus, būtų nejuokinga.

Safety first.

Po valandos pasukome atgal prie mūsų katerio. Pakeliui dar sutikome „Liūto karaliaus“ Pumbą. Kitas stabtelėjimas erelių stebėjimas. Ir vėl dviejų rūšių ereliai. Didieji baltieji ereliai ir rudi dar laikomi nacionaliniu paukščiu. Ereliai tiesa šį kartą buvo šeriami, kad turistai gautų geresnes nuotraukas. Nuotrauka padarėme, važiavome toliau. Paskutinė stotelė Beras Basah sala. Čia radome geriausią paplūdimį iš visų mūsų bandytų. Po valandos mus vėl susirinko kateris ir parplukdė namo.

Papludimyje turejom net savo palme su kokosais. Lina ten po viena ilsisi.

Atostogos įpusėjo. Metas krautis lagaminus. Ryt skrydis į KL.

Apibendrinant šias keturias dienas. Skaniausia žuvis jūrinis karšis (Pomfret). Geriausias išbandytas restoranas „Orkid ria“. Ten valgiau skaniausius keptus ryžius. Su žuvimi irgi nepasišiukšlino ir antį gerai paruošė. Abejuose patiekaluose padažai superiniai. Desertų taškas „Bread story“.

Pietus Orkid Ria. Grizome ten dar karta.

Buvo smagu matyti, kad aptarnavimo sferą valdo moterys su džihabais. Ką veikia vyrai liko nežinoma. Beje kalbant apie džihabus, jaučiausi balta varna su savo maudymosi kostiumėliu, kai visos aplink su vienuolių apranga nardė. Kaip jos paplaukia man liko paslaptis. Per vėlai susigalvojome, kad gal iš Langkavio norėtume paplaukti iki Tailando. Beplaukiodami Andamanų jūra, Tailandas buvo vos už kelių km. Į šią šalį teks užsukti kažkada kitą kartą.