Langkawi. III diena

Šiandien nusprendėme pusryčius valgyti ant viešbučio stogo. Puiki dienos pradžia. Pasistiprinę išbandėme Uber ir nuvykome iki taško nr 1 Langkavyje – Langkavio keltuvus ir kreivą tiltą pastatytą kalnuose Sky bridge pavadinimu. Tai vienas variantų apžiūrėti salą iš aukščiau. Vietoje buvome 9:30, tačiau jau ir tokiu metu buvo marios žmonių. Sunku įsivaizduoti kas čia darosi piko metu. Nenuostabu, kad šioje mišrainėje sutikome trečius lietuvius Langkavyje. Pirmieji buvo Tanjung Rhu paplūdimyje, antri restorane šalia mūsų viešbučio, treti čia prie keltuvo. 55MYR kiekvienam ir mes jau turime rankose bilietą pakilimui ant kalno. Užkilus yra du variantai pasiekti Skybridge: 10min kojytėmis  už 5MYR arba funikulieriumi už 15MYR. Mes nusprendėme pasivaikščioti. Ir vėl tenka pasisaugoti, nes vietinės beždžionės sukinėjasi aplinkui, o neapdairūs turistai nepadeda, palikdami puspilnes kolos skardines.

SkyBridge itrauktas i Unesco.

Mus vežęs taksistas minėjo, kad šalia Oriental village yra Duck tours, kurie turėtų būti visai smagūs. Mes kažkaip nuotaikos antims neturėjome, todėl šitą praleidome.

Nusileidę žemyn dar pasilinksminome meno muziejuje. Buvo pats tas atvėsti nuo Malaizijos karščių. Skyrex nepavyko išbandyti, nes ten įleidžiami vaikai tik nuo 6m. Tad vėl susiradome Uber ir atgal namo pailsėti.

Vakare nuleidome saulę į jūrą, pasimaudėm, pašlifavome Pantai Cenang miestelio gatves, pasiplanavome rytojų ir uždarėme dieną.