Kuala Lumpur

Atvykus į KL oro uostą yra keletas būdų pasiekti miestą.

1. Traukiniu už 50MYR. Reklama byloja, kad tai greičiausias ir pigiausias būdas. Tai nėra visiškai tiesa.
  2. Keliaujant bent jau dviese pigiau imti Uber, kuris paprašys apie 75MYR
  3. Pigiausias, bet lėtesnis sprendimas yra autobusas už 12MYR

Daug planų vakarui neturėjome, tad sėdome į autobusą. 40min ir mes centrinėje stotyje. Nuo jos prigriebėme Uber. Jau Langkavyje tapo aišku, kad Uber neblogas sprendimas. Ten už taksi iš oro uosto iki viešbučio sumokėjome 20MYR (standartinė kaina 25), o iš viešbučio iki oro uosto su Uber per puse pigiau. KL Uber kainos irgi juokingos. Kelionė iki viešbučio kainavo 1EUR. Per visą laiką būnant KL daugiau dviejų eurų taip ir nemokėjome. Nusprendėme galvos nesukti analizuojant viešojo transporto maršrutus.

Išėjome pavakaroti į miestą.

Nusimetus daiktus jau vakarėjo. Išlėkėme į miestą pasižiūrėti kaip dypavalį švenčia čia. Apžiūrėjome Merdeka aikštę ir pasukome link kinų kvartalo. Maršrutas ėjo per centrinį turgų. Įkišome nosis ten. Buvo pati ta proga tesėti pažadus. Kam puodelis, kam magnetukas, kam atvirlaiškis. Beje perkant atvirlaiškius kelis kartus perklausėm ir tikrai užteks 50 centų kainuojančio pašto ženklo į Europą. Vakare dar ir google paklausiau. Panašu tikrai. Tarptautinis pašto ženklas kainuoja 10 euro centų. Bevaikštant akis užkliuvo už žuvyčių. Čia tos kurios negyva kojų odą maitinasi. Sumerkiau aš tas savo kojas. Iš principo kutenimo nebijau, bet ten krizenau iki ašarų.

Lina maitina zuvytes.

Galiausiai pasiekėme kinų kvartalą. Apsikabinome tvirtai kuprines ir nėrėme. Kvartalas kažkoks mišinys tarp Gariūnų ir Aliexpress 🙂 užtat Luką visi labai mėgo. Iš visų pusių tik ir šaukė „High 5“. Lukas nepasididžiavo ir puse turgaus nuo jo gavo penkis. Gerai pasidarbavome bepliaukšėdami, metas atsipūsti.

Iejimas i kinu kvartala.

Pailsėję iš pat ryto pirmieji buvome prie Aquaria vartų. Gerai susiplanavus į akvariumą galima ir perpus pigiau patekti. Muziejus turi kuponus. Deja mes kuponams laiko neturėjome. Lisabonos akvariumo šitas nepraspjovė, bet Lukui smagu buvo pamatyti Nemo žuvytes gyvai. Labiausiai patiko rykliai. 40min ir mes baigėme apžiūrą. Nepalyginsi su keturiomis valandomis zoo sode Singapūre, tiesa?

Akvaria vandens tunelyje.

Tarp Petronas bokštų ir Aquaria yra parkelis su daug čiuožynių ir karstynių. Lukui net akys raibo nuo gausos ir nežinojo nuo kurio čia galo griebti, tačiau mes jam parodėme šį tą dar įdomesnio. Šalia karstynių yra baseinų zona. Ten mes ir prabuvome iki pat pietų.

Maudynes parke prie Petronas bokstu.

Prieš pietus pasijutome išalkę, tad ir vėl susiradome Uber vairuotoją ir iki Chow Kit turgaus. Metas egzotinių vaisių degustacijai. Šį kartą mūsų meniu buvo:

1. Trijų rušių mangai. Visi super skanūs, nėra čia ko prikišti
  2. Rambutanai. Patiko. Skonis kažkas tarp slyvos ir meliono
  3. Kertuotis. Keistai lietuviškai skamba. Man smagesnis dragon fruit pavadinimas. Mums teko raudonasis kertuotis. Spalva ir dažas panašus į burokėlio. Skonis galėjo būti ryškesnis.
Degustuojami vaisiai.

Po pietų dar pasivalkiojome po centrą, paskaičiavome belakstančias žiurkes, apžiūrėjome Petronas bokštus vakaro apšvietime. Daugiau KL kaip ir neradome, ką veikti. Metas į viešbutį krautis daiktų. Skrendame į Osaką.