Singapore

Be to kad Lukas bandė atidaryti lėktuvo avarines duris esant 11km aukštyje, skrydis praėjo gan sklandžiai. 12val ir mes vėl pažįstamame Singapūre. Turime 10val iki skrydžio, tad maunam pro pasų patikras į miestą. Turime nebaigtų reikalų nuo praėjusio karto – Sentosa sala. Darius apsičiupinėja kišenes, pasirodo singapūrietiški doleriai liko namuose. Bandome išsigryninti pinigų iš bankomato ir paaiškėja, kad Darius pamiršo atsiblokuoti banko kortelę į šalis, kurias lankysim. Tad stovim be cento kišenėje viename brangesnių pasaulio miestų. Gerai, kad po ranka turėjau Revolut. Iš šios kortelės be jokių papildomų mokesčių išsiėmiau šiek tiek SGD gyvenimo pradžiai, kol atblokuosime Dariaus kortelę. Galiausiai šokom į traukinį.

Ankstyvo ryto pliusai – ramybė

Turbūt pats optimaliausias būdas patekti į Sentosą yra važiuoti iki Harbourfront stotelės (bilietas pirmyn ir atgal 5SGD), tada užkilti ant čia esančio prekybcentrio VivoCity stogo ir už 4SGD (pirmyn ir atgal) sėsti į Sentosa express traukinuką. Keltuvai, žinoma, smagiau, bet daug skausmingiau piniginei, o mes šiandien vargetos (ne tai kad kada iš viso galėtume ramiai pavežti Singapūro kainas). Reiktų paminėti kad veiksmas vyksta 6ryto, tad žmonių vos vienas kitas. Nei eilių nei grūsčių, o ir oras dar visai pakenčiamas. Va taip mes ir įsikūrėme Palawan paplūdimyje.

Kabantis tiltas link kitos nedidelės salos

Horizontas pilnas laivų. Kas jūrinius konteinerius gabena, kas kruiziniais laivais keliauja. Merktis į tokį vandenį mes su Dariumi neišdrįsome, bet Lukui buvo kelios valandos rojaus. Singapūras kaip visada nepasišiukšlino. Infrastruktūra gerai suruošta. Dušai įrengti tiek paplūdimyje tiek ir tualetuose. Įrengtos vaikų žaidimų aikštelės, fontanėliai bei mažas vandens parkas. Viskas 5 min atstumu. Keturios valandos pralekė greitai. Prieš atsisveikinant su Singapūru aplankėme piečiausią kontinentinės Azijos tašką, pasigrožėjome horizontu iš apžvalgos bokštelių ir grįžome į miestą. Tame pačiame prekybcentryje radome maisto kavinių klusterį (food court) tad dar ir patogiai po 7SGD už patiekalą ir pavalgėme. Uff ilga dienelė. Lukas traukinyje atgal į oro uostą lūžo. Mes su Dariumi irgi.