Liuksemburgas. 1 diena

18:00

Taigi susikrovėme daiktus ir į oro uostą. Iš šilto 20 laipsnių pavasario skrisim į 12 laipsnių darganą su lietum. Liuksemburge kainos didelės, tad geresnių orų neįpirkom. Belaukdami lėktuvo atradom žaidimų kampą. Lukas naujų triuku išmoko. Išmoko užlipti ant čiuožyklos ir nuo jos nučiuožti. Pirmiausiai čiuožė užpakaliu į priekį ant pilvo, tada išmoko čiuožti atsisėdęs, o galiausiai reikėjo stabdyti, nes pradėjo nusileidinėti stovėdamas. Buvo daug ašarų, kai reikėjo judėti link įlaipinimo vartų.

Taigi suleido mus prie lauko durų. Prastovėjom ten kokį pusvalandį, kol išprašė visus atgal. Kiek nugirdau į mūsų lektuvą trenkė žaibas tad bent jau trim valandom strigom Vilniuje. Kadangi lėktuvas vėluoja turėtume gauti bent jau vandens tad pasiuntėm vyrus medžioti kompensacijos, deja grįžo tuščiomis. Darbuotojai pranešė, kad apie kuponų dalinimą praneš per garsiakalbį. Laukiam.

23:30

Taigi oro uoste prasitrynėm 9 valandas. Nuo 14:30 iki 23:30. Sužinojom daug apie keleivių teises. Jei lektuvas vėluoja daugiau nei dvi valandas dalinami kuponai. Apie kuponų dalinimą niekas viešai taip ir nepranešė, kaip buvo žadėję melagiai, bet pavyko išsimušti kiekvienam po 5eur. Lukas ne žmogus, jam vandens nereikia,tad kupono negavo, o ir už tuos 5eur mažai ką oro uoste įsigysi. Sriuba mums kainavo 4,5eur. Klausimas ar turėtume gauti daur kuponų, jei lėktuvas vėluoja dar dvi valandas. Nes su 5eur devynias valandas išgyventi neįmanoma. Turbūt bjauriausias dalykas, kad Ryanair nenustatė tikslaus laiko kada mes iš tiesų išskrendame. Pirma nukėlė iki 18 val, atėjus 17:30, nukėlė į 19:00, tada 20:20, tada 20: 50, tada 21:30. Kai pamatėm, kad skrydis nukeltas į 23:00 ėjom muštis. Su Dariumi nulėkėm į bilietų kasas aiškintis. Darbuotoja užtikrino, kad daugiau skrydžio nenukels ir 23:00 tikrai išskrisim, nes jau atsiunčiamas lėktuvas iš Londono. Melagė. Iš tiesų išskridom puse dvyliktos, o lektuvo niekas nesiuntė, tiesiog nuėmė Londono skrydį ir atidavė lėktuvą mums, o londoniečiai keliavo į viešbutį ir skrido tik kitos dienos popietę. Nuėjus į bilietų kasas turėjom tokius pasirinkimus: arba persikelti bilietus į attimiausią skrydį, kas buvo ketvirtadienis arba susigrąžinti pinigus už bilietus arba skristi tariamą 23 val. Ilgai tarėmės ką daryti. Jei skrisim tai atvykstame jau po dvyliktos, o mašinos nuomos punktas dirba tik iki 24val. Valdas dar bandė skambinti jiems, kad galbūt mūsų palauktų pusvalanduką, bet niekas su juo nešnekėjo. Nusprendėm pasiimti viešbutuką prie Frankfurto oro uosto ir kelionę į Liuksemburgą pradėti kitos dienos rytą.