Langkawi. I diena

Trečiasis mūsų skrydis į Malaizijos salelę vadinamą Langkaviu. Paskutinį kartą pašokdinę puse vagono keleivių nuo kėdžių dėl to kad įlipo Lukas, atvykome į oro uostą. Atsisveikinome su Singapūru. Metas pažindintis su Malaizija.

AirAsia tai vietinis Ryanair, kur kainos skrydzims po Azija prasidesa nuo keliasdesimt euru.

Lėktuvas kabino Malakos sąsiaurį. Tai man priminė vieną istoriją. Kažkada, kai keliavome Rumunijoje, Darių gąsdinau su Diatlovo perėjos sąmokslo teorijomis. Atėjo metas Ourang Medan. Prieš kokius 60m laivai, plaukioję Malakos sąsiauryje, gavo sunerimti verčiančią žinutę. Ji atėjo iš olandų laivo pavadinimu Ourang Medan. „Visa laivo įgula mirusi… Aš mirštu.“ Į pagalbą atvykęs laivas pamatė sukrečiantį vaizdelį. Visur gulėjo lavonai atmerktomis akimis, pravertomis burnomis lyg prieš mirtį jie būtų klykę ir baimės kupinomis išraiškomis su gintis pakeltomis rankomis lyg nuo ko nors bandytų apsisaugoti. Vaikino, siuntusio pagalbos žinutes, pirštas vis dar buvo ant telegrafo. Deja detalesnio tyrimo atlikti nebuvo galima. Laivas sprogo ir nuskendo. Kai chebra pradėjo klausinėti kas čia per laivas, nei olandų laivininkystė nei gretimi uostai neturėjo jokių įrašų apie tokį laivą. Tikras laivas vaiduoklis. Iš niekur atsirado ir greitai dingo. Mes pro Malakos sąsiaurį praskridome sėkmingai. Nematėme nei vaiduoklių nei ateivių. Po valandos jau laipinomės Langkavio oro uoste. 20MYR už taksi ir mes jau Royal Agate viešbutyje.

Vaizdas pro viesbucio langa.

Šios dienos pavakarę nusprendėme skirti organizaciniams reikalams. Susiradome kur automobilių nuomos punktas. Suderinome kelionę laivu iki mangrovių miško, aplankėme paplūdimį ir nusprendėm kad jau užsidirbome skanią vakarienę. Akis užkliuvo už restoranėlio kuris siūlė krabus. Singapūre nepavyko, bet iš šio regiono neišvyksiu, kol neparagausiu krabo. Du krabai, kuriuos patys užsirinkome, mums kainavo 25 MYR (apie 5EUR). Daug geriau, nei 120SGD kas yra apie 75EUR.

Du krabai lekstej.

Bet geriausia laukė po to. Pagalvoję, kad nuo krabų daug neprivalgysime pasiėmėme ant grilio keptos žuvies, kurią be abejo irgi išsirinkome patys. Skanesnės žuvies dar nebuvau valgiusi. Trys žodžiai: nuo-sta-bu. Nuspręsta. Nuo šiol persimetu ant vaisių ir žuvies dietos.