Istanbul (I)

Vakar vakare dar nei vienas netikėjom, kad šiandien mes skerndame į Turkiją praleisti ilgojo savaitgalio. Ketvirtą ryto, susikrovę daiktus, palikome Vilnių. Aštuntą jau buvome netoli Rygos. Savo mazdutępalikome Maximos aikštelėje, papietavom ir su 22a autobusu atvykom į Rygos oro uostą.

Belaukiant lektuvo, Darius nusipirko arbatos už7ltl. Na taip, oro uostuose brangu, bet užtat arbatos pakelis labai gražus 🙂 Šį kartą, kad pasipraktikuočiau prieš kelionę į Hurgadą, aš rodau kelią oro uoste.

Į savo nakvynės vietą atvykome jau gerokai po pietų. Hostelio ieškojome ilgai. Nameliukas kad ir centre, kad ir netolimėlynosios mečetės, bet nugrūstas į skersgatvius. Visgi ko norėti už tokią kainą.

Buvau pamiršusi jau, kad turkai labai lipšnūs. Jie visada padės, tačiau taip pat greitai ir makaronų prikabins. Tik išlipus oro uoste ir Dariui palikus mane 5min, prisikabino vienas darbuotojas ir pradėjo pilti komplimentus. Teks taikytis su kultūrų skirtumais.

Kol metro važiavome link viešbučio, užmačiau IKEA. Gal pavyks ją aplankyti.