Ialysos (Ιαλυσός) II

Antroji diena buvo skirta rytinei salos daliai. Važiavom tokiu pačiu principu kaip vakar. Pirma pasiekiam tolimiausią tašką, o tada po truputį pakrante grįžinėjam atgal. Taigi šios dienos tolimiausias taškas buvo Lindos miestelis. Visiškai turistinė vieta. Net ir ne sezono metu, ten tiršta. Autobusų eilės, marios besiblaškančių turistų. Tad reikia turėti kantrybės. Tiesa galima rasti nemokamą parkavimą. Miestukas šiaip gražus, gal kiek per daug išlaižytas. Smagu pasivaikščioti siauromis jo gatvelėmis, net jei jos ir prigrūstos suvenyrų parduotuvėlių. Na, bet juk reikia kažkaip žmonėms gyventi. Va kas iš parduotuvių patiko, tai šviežios apelsinų sultys už 1 EUR.

LindosLindos
Lindos03-May-2014 14:21

Įėjimas į Lindos akropolį 6 EUR. Tiesa, norit jį pasiekti, reikia truputi paplušėti, įveikiant kalną, ant kurio jis stovi. Jei kojos nelaiko, asiliukai už 5 EUR į vieną pusę visada pasiruošę jums padėti. Mieste dar užtikome stipriai apgriuvusį amfiteatrą, o nuo jo patraukėme į Šv. Pauliaus įlanką. Man tai buvo gražiausia šio miestelio dalis. Smėlio paplūdimys, žydra jūra, balta koplytėle. Baisiai romantiška.

Užkąsti nusprendėm septyniuose šaltiniuose. Tai kažkas panašaus kaip mūsų Dūkštelė, tik daugiau akmenų ir mažiau žolės kur papiknikauti. Galima pasivaikščioti paupiu, paganyti žąsis, povus ir antis. Mmmm… antis su medumi ir apelsinais. Tuo metu jau buvom smarkiai išalkę:) Yra 200 metrų požeminis tunelis. Sakoma juo praėjus atjaunėjama. Keliaujant tuneliu geriausia turėti žibintuvėlį ir gerą avalynę, nes vandens iki kelių, o dugnas pradžioje akmenuotas.

puola žąsyspuola žąsys
puola žąsys03-May-2014 17:06

Kai žąsys būriais patraukė į aptvarus miegoti, namo pasukome ir mes. Tiesa su viena stotele Tsambikoje. Įveikėme 300 laiptelių iki Tsambikos bažnytėlės ir išsimaudėm Tsambikos paplūdimyje. Vieta iš tiesų nebloga. Paplūdimys smėlėtas, yra dušai, WC, persirengimo kabinos, gultai. Taip pat parduotuvė ir barai. Kiek išskaičiau pietinė pakrantė visada šiltesnė, tad sezono pradžioje visi važiuoja čia, o po to, kai oras įšyla, chebra perbėga į šiaurinius paplūdimius.

+300 laiptų į Tsampika koplyčią+300 laiptų į Tsampika koplyčią
+300 laiptų į Tsampika koplyčią03-May-2014 18:30

Grįžus pradėjo lynoti, tačiau norėjosi šilto maisto. Viešbučio šeimininkai rekomendavo restoraną Whispers, kuriame dirba jų dukra. Žuvis 12 EUR. Skanu. Stifado 8 EUR. Geriausias ragautas Graikijoje. Nustebino atnešti užkandžiai: duona su česnaku. Ne ne, ne ta mūsų, kurią kepa iš pasenusios sužiedėjusios duonos, o šviežia ir traškiai apkepta.

Be mūsų restorane buvo dar viena graikų šeima. Matomai kažką šventė, nes visi išsipuošę. Lukas vėl buvo populiarus. Mergina net paprašė jį paskolinti trumpam ir nusinešė pasifotkinti:) Kaip su Darium įtariam – dėl mėlynų akių.